pondelok 21. marca 2011

O blogu som uvažovala už dávnejšie. Predovšetkým, lebo ma baví variť. Ale nielen to. Nie som žiadny skúsený kuchár, skôr experimentátor. Chcela som variť rôzne nové veci, obvykle trochu neobvyklé. Zaujíma ma indická, čínska, thajská a vlastne akákoľvek kuchyňa sľubujúca nové chute. A predovšetkým vegetariánska.
Receptov je iste obrovské množstvo. Ale zistila som, že mám problém sa opätovne ku receptom vrátiť. Jednoducho ich už nenájdem. Prípadne, zabudnem, čo som už skúšala a čo ešte nie. Preto mi napadlo, že by sa hodilo niekde to sumarizovať.
Druhá vec je mapovanie mojej cesty objavovania vegetariánskej kuchyne. Keďže mojou predstavou nie je jednoducho vyškrtnúť mäso z jedálnička a jesť vyprážaný syr, začala som hľadať, čo ktorá kuchyňa vlastne ponúka. Špeciálne ma zaujali napríklad recepty indickej ajurvédy a takýchto receptov zase mnoho nie je, v slovenčine už vôbec nie a častokrát sú bez obrázkov. Kto sa v tom má potom vyznať, čo už varil a čo nie, a čo od ktorého receptu vlastne čakať?
A napokon som si povedala, že keď pátram ja, možno bude pátrať aj niekto iný. A tomu sa moje zistenia môžu hodiť.
A tak zbieram recepty od známych, z knižiek, web stránok, z rôzne zameraných blogov. Sem sa však dostanú iba tie, ktoré som sama vyskúšala, uvarila, upiekla a odfotila, s prípadnými dodatočnými vlastnými zisteniami a úpravami.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...