sobota 28. mája 2011

Tekvicové kari s kokosovým mliekom

Tato jednoducha dobrotka je prekvapivo dobra. Nehovoriac o tom, ako rychlo sa da pripravit. Podavat sa moze s ryzou alebo plackami rozneho typu.


2 lyzice kari pasty
1 velka tekvica (cca 600g) olupana, zbavena semienok, nakrajana
1 cervena paprika
400g kokosoveho mlieka
sol, pripadne zvazok koriandra



1. Na panvici opekame asi minutu kari pastu.  Pridame nakrajanu tekvicu a papriku.

2. Zalejeme kokosovym mliekom a 200ml vody. Privedieme k varu a nechame bublat zhruba 15 minut, kym tekvica nezmakne a omacka nezhustne.


Mozete pridat troska stiplaveho korenia, pokial kari pasta nebola dostatocne stiplava a zda sa vam, ze toto jedlo by malo stipat (ja som tam supla par kvapiek tekuteho jalapenos)

Do jedla sa daju pridat v kroku jedna aj nakrajane kuracie prsia, ak by nahodou nejaky spolustravnik vyzadoval maso:) rovnako na vacsie zasytenie posluzi aj sojove maso.



2 komentáre:

  1. Jéj, to je super!!! Parádny blog, akurát mám doma tekvicu a kokosové mlieko :) A som vegetariánka, takže presne viem o čom hovoríš - skúšanie nových receptov "už zasa zo zeleniny" je môj koníček :). A teraz, keď sa ma niekto spýta: a čo vlastne ješ, keď neješ mäso, tak mu dám odkaz na Tvoj blog :)

    Len tak ďalej, vyskúšam, zreferujem, a vďaka!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. dakujem Evik:) To som rada, ze niekto zdiela toto hobby:) snazim sa sem davat iba veci, ktore su fakt ze chutne a lahko pripravitelne, a tak pribudaju trocha pomaly...
    dakujem za mile slova a drzim palce s experimentovanim!

    OdpovedaťOdstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...